Jaglanica

Dzisiaj bardzo prosty i niezawodny przepis na śniadanie. Jeśli wstajecie rano wiedząc, że czeka Was pracowity dzień i potrzebujecie dużo energii, to jaglanica jest idealnym wyborem. Dla mnie to taki odpowiednik jajecznicy. Jest bardzo syta i smaczna. Możecie użyć ulubionych dodatków, warzyw i nasion. Ja wybrałam pestki dyni i zieloną paprykę :).

Jaglanica

Porcje
Przygotwaniemin.
Gotowaniemin.
Kaloriekcal

Składniki

  • 50 g kaszy jaglanej

  • 1/2 czerwonej cebuli

  • 1 łyżka oleju

  • 50 g tofu

  • kawałek papryki

  • 2 łyżki pestek dyni

  • sól, pieprz

Sposób przygotowania

  • Kaszę jaglaną gotujemy.
  • Cebulę kroimy drobno i smażymy na oleju, aż się zeszkli.
  • Następnie na patelnię dodajemy pokrojoną paprykę, tofu i pestki dyni.
  • Po kilku minutach, kiedy papryka stanie się miękka, dodajemy ugotowaną kaszę.
  • Całość mieszamy i smażymy jeszcze kilka chwil. Na koniec przyprawiamy jaglanicę solą i pieprzem.

Zastanawiasz się skąd dlaczego udzielam takich, a nie innych porad? Przeczytaj „Przewodnik o blogu” i poznaj zasady, które są fundamentem zamieszczanych przeze mnie przepisów i komentarzy „okiem dietetyka”.


Smacznego! Diana

Komentarze

  1. Bardzo lubię jaglanicę, ale z dodatkiem tofu to jej nigdy nie robiłam. Twoja wersja wygląda bardzo smakowicie 🙂

  2. świetny pomysł! już nie umiem się doczekać aż ją wypróbuję 🙂 idealna na śniadanie pełne zdrowia.

  3. O tak, takiego przepisu szukałam 🙂 Wypróbowałam, jest pyszna!

Dodaj komentarz