Guacamole

Dzisiaj przedstawiam Wam jedną z moich ulubionych pozycji śniadaniowych. Uwielbiam awokado, a w połączeniu z cebulą, pomidorami i kolendrą staje się najlepszą pastą kanapkową na świecie. Watro wybierać awokado z czarną skórką- zazwyczaj jest delikatniejsze, bardziej miękkie i ma aksamitny smak. Tak więc jeśli jeszcze nie próbowaliście guacamole, to koniecznie musicie je sobie przyrządzić. Nie ma nic prostszego 🙂

Guacamole

Porcje
Przygotwaniemin.
Gotowaniemin.
Kaloriekcal

Składniki

  • 2 awokado

  • 1 duża cebula

  • 2 pomidory

  • 3 ząbki czosnku

  • 2 łyżki oliwy

  • garstka świeżej kolendry (ok 10 łodyżek)

  • sok z 1/2 cytryny

  • sól, pieprz

Sposób przygotowania

  • Awokado przekrajamy na pół, wyciągamy pestkę i wybieramy miąższ łyżką, a następnie rozgniatamy je widelcem w misce.
  • Awokado mieszamy także z pociętą drobno cebulą, pokrojonymi w kostkę pomidorami, przeciśniętym przez praskę czosnkiem, oliwą, sokiem z cytryny i poszatkowaną kolendrą.
  • Na koniec przyprawiamy guacamole solą i pieprzem.
    Podajemy z nachosami, albo na dobrym chlebie 😉

Zastanawiasz się skąd dlaczego udzielam takich, a nie innych porad? Przeczytaj „Przewodnik o blogu” i poznaj zasady, które są fundamentem zamieszczanych przeze mnie przepisów i komentarzy „okiem dietetyka”.


Smacznego! Diana

Komentarze

  1. o, tak.
    jest przepyszne, szczerze polecam. 🙂

Dodaj komentarz